Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kerekes Vica - Muži v naději (2011)

| Címkék: magyar kerekes vica no nudity | 2011.04.17. 18:41

Nem gondoltam, hogy YouTube videó is lesz a  blogomban, hiszen ott nem szeretik az erotikát, de most egy trailert láthattok, amely megéri akkor is, ha nincs benne meztelenség. Főleg abban az esetben, ha egy olyan színésznő szerepel benne, mint Kerekes Vica, akiről már kétszer is  írtam. Ott persze többet mutatott magából, de így HD minőségben, felöltözve is gyönyörű, hát még mennyire erotikus.

Előfordulhat, hogy ez a bejegyzés a füleki színésznőről nem fogja megközelíteni az eddigiek nagy népszerűségét, hiszen azokat több mint negyvenezren néztétek meg, de a sok helyen nem megfelelően írott címmel szereplő filmhez biztos kedvet csinál. A népszerű cseh színészekkel - Jiří Macháček, Bolek Polívka - operáló film egyébként augusztusban érkezik majd a mozikba. Kíváncsi vagyok eljut-e majd hozzánk is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikaafilmekben.blog.hu/api/trackback/id/tr662834139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása