Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Olivia Wilde - Alpha Dog (2006)

| Címkék: meztelen mellek olivia wilde | 2011.02.13. 04:18

Őt ugye nem kell bemutatnom! Pedig igazából nem is annyira jó színésznő, legalábbis szerintem. Amúgy meg a teste sem különleges, hogy ő legyen a világ legszebb nője! Pedig jó pár magazin így gondolja.

Tudom most sokan hülyének, vagy legalább vaknak hisznek, pedig talán egyik sem vagyok! Egyszerűen csak ésszerűen közelítem meg 13-ast, mert legtöbben a Dr. House-ból ismerjük.

Érdekes egyébként, mert én az Alpha Dog-ban előbb láttam, mint a Laurie-val, s ugyan eszemben maradt ez a jelenet, azért különösebben nem fogott meg. Aztán amikor már sokadszor láttam a történelem legjobb kórházsorozatában, rájöttem, ismerem őt!

Amúgy pedig közepesen jó csaj, nekem ennyi! Na és egész jót alakít ebben a jelenetben! Semmi több!

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikaafilmekben.blog.hu/api/trackback/id/tr652642627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Leander-tölgyi M-Bear 2011.04.16. 14:31:20

nekem tetszik, berángatnám a barlangba a hajánál fogva :)

Lencsi Lány 2011.10.22. 10:14:15

Kerestem a blogon az etalont, azt a mozit, amelyik megkerülhetetlen, ha valaki ilyen témában nyomat blogot.Elsa hogyhíjják? Deborah akárki? Kit érdekelnek ezek a nímand luvnyák?!
Catherine Trammell holvan???
Minden veszélyes, szexéhes, meztelenkedő vamp ősanyja?!
Ez a blog nulla...

Reterro 2011.10.22. 10:33:31

@Lencsi Lány: Hát én nem tartom annyira nagy dobásnak, mert rettentően eltúlzott, amerikai mozihős, akit tizenévesként ugyan lehet szeretni, de aztán az ember rájön, nem USA-ban készülnek a legjobb erotikus jelenetek. Viszont, ha már ennyire hiányzik akkor megkapod!
süti beállítások módosítása